سه شنبه ۲۷ شهریور ۰۳

قیمت فیلر شقیقه


درمان ژل شقیقه برای از بین بردن افتادگی سطح پوست به دلیل افزایش سن یا عوامل ژنتیکی ترجیح داده می شود. پرکننده های اسید هیالورونیک برای شکل دادن به خطوط صورت یا از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. کاهش بافت چربی در ناحیه شقیقه همچنین باعث افتادگی در ابروها و پیشانی می شود. مهمترین عامل برند ژل و فیلر داشتن استاندارد سازمان غذا و داروی آمریکا است.

از آنجایی که این ناحیه ساختار نازکی دارد و به دلیل حرکات صورت مستعد چین و چروک است، می تواند عضلات چشم شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد و باعث افتادگی در اینجا شود. همانند روش‌های مختلف فیلر، لمس تخصصی در درمان پرکننده شقیقه نیز بسیار مهم است، در حالی که نسبت استخوان گونه بسیار مهم است، این روش باید بدون ایجاد اختلال در نسبت صورت انجام شود. توصیه می شود فقط افراد متخصص در این زمینه این کار را انجام دهند.

دکتر رعنا هاشمی فارغ التحصیل پزشکی عمومی در سال ١٣۶۵ از دانشگاه اصفهان می باشند. ایشان مدرس دوره های مراقبت از پوست، تزریقات زیبایی و حقوق پزشکی در زمینه زیبایی در مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی و انجمن علمی جراحان عمومی ایران هستند.

همچنین دکتر هاشمی دوره های مهارتی پوست و زیبایی خود را در شهر لیون فرانسه سپری کرده اند و در کنگره های بین المللی زیبایی خارج از کشور شرکت داشته اند.

در مطب دکتر رعنا هاشمی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و بهترین مواد که دارای استاندارهای FDA امریکا می باشد ، خدماتی از قبیل تزریق ژل، تزریق بوتاکس، میکرونیدلینگ، میکرودرم، مزوتراپی و لیزر موهای زائد انجام می شود.

 

مطب دکتر رعنا هاشمی

آدرس و شماره تماس برای نوبت دهی


آدرس

تهران، خیابان ولیعصر ، بالاتر از خیابان بهشتی ( عباس آباد ) ، کوچه نادر ، پلاک ۶ ، طبقه دوم آسانسور ، واحد ۵


شماره تماس

​شماره تماس : ۰۲۱۸۸۳۸۴۸۱۱


آدرس اینستاگرام

drhashemi_beauty

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.